011-54222036     0935-5756410      24H/7D 

دیتادیزاین هاست

نحوه ورود به ایمیل info و ارسال ایمیل از طریق هاست سی پنل

ورود به ایمیل info و ارسال ایمیل سی پنل

امکان ساخت ایمیل ، ارسال ایمیل و دریافت ایمیل از طریق پنل کاربری سی‌ پنل از ویژگی هایی است که هاست سی پنل در اختیار کاربران قرار می دهد. وب میل در cpanel شما را قادر می سازد تا با استفاده از مرورگر وب حساب های ایمیل هاست خود را بررسی و مدیریت کنید. با استفاده از webmail میتوانید ایمیل ارسال و دریافت کنید. در این مقاله، ، نحوه ورود به ایمیل info ، نحوه ارسال ایمیل از طریق هاست سی پنل و ویژگی های اپلیکیشن تحت وب مدیریت ایمیل Roundcube را به ب شما شرح می دهیم. با ما همراه باشید.

نحوه ورود به webmail هاست

پس از ساخت اکانت ایمیل داخل سی پنل، توسط این اکانت ایمیل از داخل هاست وب سایتمان، ایمیل ارسال کنیم و ایمیل های دریافتی را بررسی کنیم. نحوه مدیریت ایمیل های داخل هاست سی پنل را از طریق webmail به شما آموزش می دیم .به صورت کلی دو روش برای ورود به ایمیل های سی پنل داریم:

در روش اول ورود به وب میل برای کسانی که به قسمت کنترل مدیریت پنل سی پنل دسترسی دارند، و میتوانند به وب میل هر اکانت ایمیلی که میخواهند وارد شوند، بدون این نیاز به نام کاربری و رمزعبور ورود به وب میل را وارد کنند.
روش دوم ورود به وب میل برای افرادی کاربرد دارد که به قسمت کنترل پنل هاست سی پنل دسترسی ندارند، مثل کارمندان که برایشان اکانت های ایمیل داخل هاستتان ایجاد کردید و افراد باید وارد یک صفحه خاصی وارد شده و نام کاربری و رمزعبور ورود به وب میل خود را وارد کنند تا هر کارمند بتواند وارد صفحه مدیریت اکانت ایمیل مخصوص خودش شود.

آموزش ویدیویی ورود به ایمیل info و ارسال ایمیل از طریق هاست سی پنل

نحوه ورود به ایمیل در هاست سی پنل

این روش برای افرادی مناسب هست که به سی پنل هاستشان دسترسی دارند. در واقع برای مدیران هاست و صاحبان وب سایت ها مناسب است .
ابتدا وارد هاست سی پنل می شویم سپس از قسمت email ابزار email accounts را طبق تصویر کلیک می کنیم تا وارد آن شویم.

ورود به ایمیل info و ارسال ایمیل سی پنل

سپس وقتی وارد قسمت مدیریت اکانت های ایمیل هاست سی پنل شدیم، در قسمت Email Accounts، اینجا اکانت های ایمیلی که از قبل ساختیم را میبینیم، حالا می خواهیم وارد وب میل خودمون بشیم وب میل مورد نظر را کلیک و برای انجام این کار از مقابل این اکانت از ایمیل بر روی دکمه check Email کلیک می کنیم.

ورود به ایمیل info و ارسال ایمیل سی پنل

صبر می کنیم تا وارد این صفحه شویم  که بالای این صفحه نوشته شده webmail، و در اینجا اپلیکیشن های وب میل هاست ما موجود هستند.
ما روی وب میل rouncube کلیک می کنیم چون رابط گرافیکی ساده و کاربردی داره و پیشنهاد دیتادیزاین هاست به شما این اس از این وب میل استفاده کنید.

ورود به ایمیل info و ارسال ایمیل سی پنل

صبر میکنیم تا وارد کنترل پنل roundcube شویم.
در اینجا کنترل پنل مدیریت هاست  ایمیل ما می باشد که در قسمت Inbox می تونیم ایمیل های دریافتی را مشاهده کنیم این کنترل پنل تنظیمات خودش را دارد که مطابق با نیاز های شما میتوانید آن را اختصاصی سازی کنید.

ورود به ایمیل info و ارسال ایمیل سی پنل

و از طریق آیکون compose هم از میتوانید ایمیل های جدید برای سایر آدرس های ایمیل ارسال کنیم.

ورود به ایمیل info و ارسال ایمیل سی پنل

وصل شدن به ایمیل هاست از طریق پورت

در روش دوم ورود به وب میل هاست، یعنی روشی می باشد که شخص به مدیریت هاست سی پنل سایت دسترسی نداشته و میخواهد از طریق یه آدرس خاصی وارد وب میل شود.
نکته :
باید توجه داشته باشید در این روش برای کارمندان و همکاران شما که برای آنها اکانت ایمیل ساختید خیلی مناسب است ، برای ورود به وب میل از این طریق باید دامنه شما حتما فعال شده باشد و dns ها بر روی هاست به صورت کامل ست شده باشد.
در حالی که دامنه به صورت کامل به هاست متصل شده باشد و به دو طریق کارمندان شما میتوانند وارد وب میل شوند:

روش اول ورود به ایمیل سی پل تایپ کردن آدرس domainname.ir/webmail داخل مرورگر می باشد که به جای domainname.ir باید آدرس دامین خودتون رو تایپ کنید.
روش دوم ورود به ایمیل هاست سی پنل تایپ کردن آدرس domainname.ir:2095 داخل مرورگر یعنی ورود به وب میل از طریق پورت webmail در سی پنل می باشد.
همانطوری که میبینید صفحه ورود به webmail برای ما به نمایش در می آید.

ورود به ایمیل info و ارسال ایمیل سی پنل

در این روش ما باید داخل فیلد Email Address آدرس ایمیل رو وارد کنیم و داخل فیلد password هم باید رمزعبور این اکانت ایمیل را وارد کنیم . ، حال روی دکمه آبی رنگ log in کلیک می کنیم تا وارد این صفحه شده و بقیه مراحل انتخاب نرم افزار وب میل و نحوه کار کردن با آن را هم که در اوایل همین آموزش به شما گفتیم، امیداوریم توسط این آموزش قادر شد باشید به راحت ترین شکل ممکن وارد صفحه مدیریت ایمیل های هاست سی پنل وب سایتتان شوید.

مقاله های بعدی ما :

بکاپ گرفتن از ایمیل های هاست سی پنل و انتقال به هاست دیگر

نحوه اتصال اکانت ایمیل هاست سی پنل به جیمیل